Praktyka Procontent

Praktyka w Procontent Communication

O Procontent Communication

Procontent Communication jest firmą doradczą w dziedzinie PR i komunikacji należącą do jednej z największych światowych sieci firm public relations Global Reach PR. Poprzez 35 oddziałów na 5 kontynentach, Global Reach oferuje swoim klientom prowadzenie globalnych kampanii komunikacyjnych. Główna siedziba sieci mieści się w Londynie. Firma Procontent Communication została założona w odpowiedzi na dynamiczny rozwój potrzeb komunikacyjnych polskich przedsiębiorstw i organizacji otoczenia biznesu. Procontent Communication specjalizuje się w realizacji projektów z wielu obszarów komunikacji korporacyjnej. Usługi świadczone przez Procontent Communication w tym zakresie to m.in.: audyty, opracowanie strategii komunikacji korporacyjnej firmy, prowadzenie biura prasowego firmy, szkolenia medialne, media relations, a także organizacja konferencji prasowych oraz opracowanie: programów budowania relacji skierowanych do stakeholders, programów B2B, lojalnościowych oraz programów, których celem jest dotarcie do kluczowych liderów opinii. Impulsem do stworzenia firmy była możliwość wykorzystania dotychczasowego know-how w dziedzinie komunikacji i połączenia go z najnowszymi technologiami informatycznymi w celu stworzenia prawdziwie innowacyjnej e-usługi. Działania public relations są jednym z kluczowych narzędzi zarządzania. Muszą być oparte na szerokim i długofalowym spojrzeniu na komunikację, tylko wówczas firmy mogą budować pozytywne relacje z otoczeniem wewnętrznym i zewnętrznym. Coraz ważniejszym elementem w komunikacji firm staje się komunikacja z pracownikami i ich rozwój zawodowy, dlatego też usługi komunikacyjne świadczone przez Procontent Communication uzupełnia oferta z zakresu business coachingu.

Opis praktyki

Procontent oferuje miesięczną praktykę w swoim biurze w Warszawie. Praktykant zostanie zapoznany z zasadami pracy w obszarze public relations, będzie mógł spróbować swoich sił w przygotowaniu researchu na potrzeby budowania strategii kampanii PR, współtworzeniu strategii kampanii PR, prowadzeniu relacji z mediami oraz przygotowaniu spotkań i wydarzeń dla prasy. Staż jest zakończony wydaniem przez Procontent i sieć Global Reach listów referencyjnych .

Weź udział w Karierosferze już teraz!

Zarejestruj się za darmo w konkursie i wygraj płatny staż w jednej z 5 firm!

Przejdź do testu